Aktualitások

Bevásárlóközpontunk aktuális híreiről, eseményeiről tájékozódhatsz HÍREK rovatunkban. Az őszi szezon kiemelt fontosságú információit gyűjtöttük össze.


A már online plázaként sikeressé vált eMAG második szaküzletét nyitja ezúttal Budán, a Mammut Bevásárlóközpontban. A kedvelt elektronikai és háztartási eszközök mellett számos kategória több mint 2 millió termékét kínáló webáruház mostantól személyesen is elérhető. Az eMAG szeptember 21-27. között nagy szabású nyitókampánnyal, számos akcióval és meglepetéssel várja a látogatókat.

eMAG MAMMUT I. 2. EMELET


A THE BODY SHOP márka alapítója, 1993-ban Anita Roddick, úttörőként vezette be üzleteiben a termékcsomagolások visszaváltását és újrahasznosítását. 2020 óta globálisan országban újraindult a program a Közösségi Kereskedelmi újrahasznosított műanyag bevezetésével összhangban és ez alatt az idő alatt is örömmel láttuk, hogy nagy az érdeklődés iránta vásárlóink részéről. Hogyan működik pontosan a program?

1. LÉPÉS

Használd el kedvenc műanyag csomagolású The Body Shop termékeidet, tisztítsd ki a tégelyeket és flakonokat, és gyűjts össze belőlük legalább 5 darabot!

2. LÉPÉS

Hozd vissza a kiürült, kitisztított The Body Shop termékek műanyag csomagolását a The Body Shop üzletbe.

3. LÉPÉS

Ha tagja vagy a Love Your Body Club törzsvásárlói programjuknak, 5 üres tégely után meglepnek egy szabadon választható 50 ml-es ajándék testvajjal, ezért először mutasd be a szépségtanácsadónak, amit visszahoztál és legyen nálad a törzsvásárlói kártyád is!

4. LÉPÉS

A Holofon Zrt.-vel együttműködve új életet adnak a műanyag tégelyeknek és flakonoknak. A cég megtisztítja, kiválogatja és műanyag granulátumot készít belőlük, hogy kerti kiegészítőkként, virágcserépként legyenek újrahasznosítva.

THE BODY SHOP MAMMUT I. FÖLDSZINT


A „DRESS SAFELY” kampány keretében a BENETTON Csoport edukatív programja szól egyaránt a vásárlókhoz, a gyerekekhez és a nagyvilág számára is fontos üzenetet közvetít. A veszélyes kémiai vegyszerektől mentes gyártási folyamatok mellett apró, gyerekekre veszélyes részeket sem használnak fel a „DRESS SAFELY” címkével ellátott termék esetében. A fenntarthatóság ugyancsak elvi kérdéssé vált, így a káros kémiai anyagok tiltó listára kerültek. A márka 50 éves fennállása során mindig tudatos figyelemmel kísérte a környezetben zajló változásokat, legyen szó társadalmi felelősségvállalásról, vagy környezetvédelemről. Ezért is szeretjük annyira!

BENETTON MAMMUT II. FÖLDSZINT


Próbáld ki a megújult Mammut I. multiplex termei mellett a különleges élményt nyújtó VIP termeket is! A helyszínen készült friss ételek, a korlátlan büfé-kínálat, a hangulatos lobby és az állítható hát- és lábtámlás bőrfotelek különleges élményt nyújtanak, biztosítva az all-inclusive moziélményt már Budán is. Legyen céges, családi vagy baráti összejövetel, privát vetítés vagy születésnapi ünneplés, a meghitt és különleges hangulat garantált. A személyzet kiemelet figyelmet szentel annak, hogy tökéletes legyen az itt eltöltött idő. Október 1-től várunk a Cinema City Mammut I. VIP termeiben!

CINEMA CITY VIP MAMMUT I. 3. EMELET


A STARBUCKS azon elkötelezett márkákhoz tartozik, akik számára a CSR – Corporate Social Responsibility azaz a Vállalati Társadalmi Felelősségvállalás nem pusztán ígéret és célkitűzés, hanem eredményekkel igazolható mis – szió. Kizárólag a legjobb minőségű, etikusan beszerzett és felelősen termesztett kávéval dolgoznak, azt is szem előtt tartva, hogy csökkentsék az ökológiai lábnyomukat, és harcoljanak a klímaváltozás ellen. Tehát nem csak a környezetvédelem, hanem a társadalmi felelősségvállalás is szerves része munkafolyamataiknak. Büszkék a felelősségteljes üzletvitelükre, és arra, hogy számukra elsődleges szempont vásárlóik és szomszédaik bizalmának és tiszteletének megnyerése, fenntartása. Ennek záloga a teljes transzparencia, azaz hogy rendszeres, nyílt globális felelősségvállalásról szóló jelentéseik, riportjaik bárki számára elérhetők és ellenőrizhetők.

STARBUCKS MAMMUT II. 2. EMELET