Made in hungary – Minőség, innováció, tradíció

A CLUB stílusirányzat markáns fúziója a klasszikus angolszász hagyománynak és a sportosabb, lezserebb „smart casual” irányvonalnak. Az idei őszi trendek most azok számára kedveznek, akik az elegáns megjelenést és a kényelmes, lazább szabásvonalakat részesítik előnyben.

Olyan magyar termékeket, szolgáltatásokat gyűjtöttünk ezúttal egy helyre, amelyekre méltán vagyunk büszkék és nyugodt szívvel ajánljuk bármelyiket! Mind minőség, mind design szempontjából kiemelkedő és minőségi kategóriás tippek! Ha fontos számodra is, hogy lokális gyártótól, forgalmazótól vásárolj, és így közvetlenül őket támogasd, akkor ez az összeállításunk neked szól!


A hazai DRHAZI márka 100% természetes, mégis hightech kozmetikumai megfelelnek a legmagasabb elvárásoknak, a jövő szépségápolási termékei. A kizárólag jótékony, értékes alapanyagokból és maximalizált hightech biotechnológiai hatóanyagokból álló kozmetikumokat kézzel készítik, hogy a magas hatóanyagtartalom és a luxusminőség fenntartható legyen. Egy arckrém 54 fiatalító hatóanyagot, 14 féle sejtszinten ható szignálpeptidet tartalmaz. A regeneráló hatása azonnal érezhető és látható. Emellett a speciális arckezelések és a praktikus kezelési sorok is hozzájárulnak, hogy a Mammut I. első emeletén lévő DRHAZI szalont kedvelik a vásárlók

DRHAZI Szalon MAMMUT I. 1. EMELET +36 20 265 8880


A Dorko egy fiatal, innovatív street style márka. Nevük eredete egészen a húszas évekig, a Dorogi Gumigyárig nyúlik vissza. Ez volt az a hely ugyanis, ahol először gyártásra kerültek azok az ikonikus, retro teremcipők, amiket a hetvenes évekre már az egész ország hordott, és amelyeket mindenki egyszerűen csak dorkónak nevezett. A nyugati márkák berobbanásával viszont úgy tűnt, a dorkók ideje leáldozott. Egészen addig, amíg 2014-ben ismét felkarolták, és új életet leheltek a magyar divattörténet emblematikus fejezetébe. Itt kezdődik a Dorko-story – valahol félúton a múlt iránti tisztelet és az alkotás jövőformáló ereje közt. A DRK betűkkel fémjelzett darabok üzenetet közvetítenek –azoknak az üzenetét, akik ki mernek állni a tömegből, és véleményt formálni. Pont emiatt olyan hazai tehetségekkel és szervezetekkel működnek együtt, akik egyedi látásmódjuknak, világképüknek és elképzeléseiknek hála: Magyarországot jó hellyé teszik! Így termékeik megalkotásánál nagy hangsúlyt kap a kollaboráció – legyen szó művészekről, zenészekről, sportolókról vagy akár egy olyan ügyről, ami mellett érdemes kiállni. Ennek nyomán jöttek létre a Signature, Collab, Propaganda és a legújabb Hungary kollekciók is, amelyek közt bárki megtalálhatja azt az üzenetet, amellyel azonosulni tud, és amelyet szeretne átadni a világnak! DRK= DORKÓ.

DRK baseballsapka PLAYERSROOM 5999 FT

PLAYERSROOM MAMMUT II. 1.EMELET


A WALTER 1973 óta foglalkozik férfi felső ruházati termékek készítésével és forgalmazásával. Kezdetekben egy Budapesten lévő belvárosi szalonban mérték utáni szabóságot üzemeltettek. A 80-as években nyitották meg speciális gépekkel felszerelt központi varrodájukat Budakeszin, ahol WALTER márkanév alatt öltönyöket, nadrágokat, kabátokat, zakókat, mellényeket terveznek, szabnak és varrnak. Termékeiket saját üzemeltetésben álló üzletekben forgalmazzák. Az általuk készített ruhadarabok méretre igazítását is vállalják. A saját komplett gyártással minőségi termékek készülnek elérhető árakon!

Szmokinging WALTER FASHION 9990 FT

Fekete pamuting WALTER FASHION 6990 FT

WALTER FASHION MAMMUT I. 1. EMELET


1. A göncruszkai főzdében 1970 óta főzik a legendás „göncibarackot”, Gönc város aranyát. A háttér, a szakértelem és a hagyomány adott. A nagy műgonddal válogatott alapanyag helyi, vagy a környék legmegbízhatóbb termelőitől érkezik, akik mind személyes ismerősök. Minden szem válogatva, legyen az barack, szilva, körte, birs vagy szőlő, mert a minőség az első számú szempont, hiszen a pálinka, mint Hungarikum és A Gönci (barack) pálinka hírnevét óvni és ápolni kell. Váljék egészségetekre. Mértékkel.

Gönci Barackpálinka 0,2 l 45% BORÁRIUM WINE & SPIRIT 4990 FT

2. A Gemenc Distillery Kft. 2015-ben kezdte meg a szeszesital készítést. A kereskedelmi és magán párlók szinte kizárólag pálinkát főznek, így jött gondolatként a whiskey. Kukoricát, rozst, árpát használnak alapanyagnak – az árpából malátát is készítenek. Az érlelési minta új, maximum 136 literes zempléni tölgy hordóban, magas hőmérsékleten aktív érleléssel folyik. Az 50 literes alaphordóban 65%-os gabonapárlatot érlelve minimum 2 évig. Két év után vagy utóérlelés következik használt boroshordóban vagy kipalackozásra kerül a kétéves állapotában a whiskey. Kicsi kísérleti műhelyként fontos, hogy hordónként más és más összetételben készül az alapanyag.

Gemenci 48%-os rozs és kukorica magyar whiskey 0,5 l 2017 BORÁRIUM WINE & SPIRIT 11 900 FT

3. Különleges lager-ale hibrid: kétféle (alsó- és felsőerjesztésű) élesztő, négyféle komló, és háromféle maláta felhasználásával készült. A közepes alkoholtartalomnak köszönhetően a kimondottan testes íz könnyű kortyélménnyel párosul. A Magyar Vándor Főzdealapító, a nyugdíjba vonult Simkó József búcsúsöre: folyékony vándorbot egy következő generációnak.

Magyar Vándor kézműves, szűretlen minőségi sör / Szentandrás Sörfőzde 0,33 l BORÁRIUM WINE & SPIRIT 700 FT

BORÁRIUM WINE & SPIRIT MAMMUT I. FÖLDSZINT