FELELŐS GONDOLKODÁS – naprakész design

OKOS ÉS SZERETHETŐ MÁRKAFEJLESZTÉSEK EGY ÉLHETŐBB JÖVŐÉRT!

Mitől lesz egy termék „felelős”? Mitől lesz egy márka „tudatos”? Környezetünkért tett egyéni felelősségünk nemcsak hétköznapi életünk gyakorlati tevékenységeiben tükröződik, hanem már vásárlásunkkor, választásainkkor is meghatározó.


Lehet-e a divat környezettudatos? Mint tudjuk, a divattermékek gyártása a legkörnyezetszennyezőbb iparágak egyike. Egyfelől a felhasznált alapanyagok előkészítése, majd a festés az, ami a fő problémát jelenti. A RESERVED ecoaware koncpeciója búcsút intett a hagyományos előállítási folyamatoknak és teljesen más alapokra helyezte a ruhagyártást. Mit is jelent mindez a gyakorlatban? Előtérbe kerültek a praktikus és környezetbarát anyagok, az újrahasznosítás, a divat körforgásának zárása és környezetbarát megoldások bevezetése a gyártás és a mindennapi munkafolyamatok során. A szállítmányokat 100%-osan újrahasznosított papírból készült csomagolásban bonyolítják. Az új kartonok RESY és FSC tanúsítvánnyal rendelkeznek. A kartonoknak kétféle lezárási módja van, ezért újra felhasználhatók a visszaküldési folyamatban is. Bemutatótermeikben bevezették a környezetbarát szatyrokat és a lokális beszerzéssel pedig a társadalmi felelősségvállalás aktív résztvevőivé váltak. Példaértékű, a kollekció pedig valóban prémium mind minőségben, mind design szempontjából!

RESERVED MAMMUT II. 1. EMELET

ECOAWARE bélelt kabát RESERVED akciós ár 22 995 FT


„Hiszek abban, hogy vásárlóink akkor járnak a legjobban, ha olyan szépségipari termékeket készítünk, amelyek bámulatos eredményekre képesek, ugyanakkor megtiszteljük a bolygónkat azzal, hogy szénlábnyomunkkal el tudunk számolni, sőt, igyekszünk csökkenteni azt.”

 Piyush Jain globális vezérigazgató-helyettes

Mert szerintük lehetséges, hogy jól érezd magad, gyönyörűen nézz ki, ugyanakkor tegyél valami jót a bolygónkért is. Ez a márka szellemisége. A flakonok 100%-ban újrahasznosított anyagokból készülnek, így kiürülésük után kevésbé terhelik a környezetet – csak ne felejtsd el szelektíven gyűjteni őket. A termékek organikus és fenntartható forrásból származó összetevőket tartalmaznak a világ minden tájáról. Emellett beszállító partnereik támogatják a tisztességes fizetést kínáló munkahelyeket, valamint illóolajaik és kivonataik etikus beszerzését. Megnyerő illatok, kiváló alapanyagok és környezetbarát kiszerelés!

DM MAMMUT II. 1. EMELET
ROSSMANN MAMMUT II. FÖLDSZINT
EMAG MAMMUT II. 2. EMELET


A H&M redesign jeans kollekciója ugyancsak észszerű és célszerű elgondolás. A márka évek óta gyűjtési akció keretében használt farmereket fogad be vásárlóitól, amiket az erre kihelyezett gyűjtőládákba lehet elhelyezni a világ bármely H&M üzletében. Kíváncsian vártuk mi lesz a sorsuk, most már tudjuk! A begyűjtött anyagokat feldolgozták és pazar kollekció formájában újragyártották. A természetesen megfelelő, de környezetbarát tisztítási folyamaton átesett régi farmerek így kaptak új formát. A felelős koncepció egyelőre limitált kollekcióként jelentkezik, sikerét jelzi, hogy gyorsan fogynak a redesign darabok!

H&M MAMMUT II. 2. EMELET

Redesign Jeans shopper táska H&M ÁR AZ ÜZLETBEN


A PHI Alapítvány alapelvei mentén olyan kezdeményezéseket karol fel, melyek megbízhatóan nemes célt szolgálnak. A PHI Alapítvány támogatása egy minőségi garancia is egyben: az adomány hatékonyan és átláthatóan éri el az ellenőrzötten közjót szolgáló célját. Missziójuk „nem halat adni, hanem halászni tanítani”. Egyfelől tudatosságra nevel – környezetvédelmi és társadalmi segélyprogramokat karol fel -, másfelől konkrét alapítványi és egyéni célokat támogat. Hogyan tudsz csatlakozni? Akár vásárlással is! A BUTLERS polcain megtalálod trendi kollekcióikat is. Vászontáskák, fűszernövény-magokkal „töltött” ceruzák, amelyeket használat után elültethetsz. Ezen kívül komposztálható, környezetbarát (búzakorpa- és kukoricaalapú) egyszer használatos villa- és tányérkészlet.

BUTLERS MAMMUT I. FÖLDSZINT

1. PHI Alapítvány ültethető ceruza BUTLERS 1290 FT/db

2. Komposztálható, környezetbarát étkészlet BUTLERS ÁR AZ ÜZLETBEN