SLOW – lazíts és lassulj – wellness tippek

Az ünnepi időszak – még ha az idei évben kicsit máshogy is zajlik, mint azt megszoktuk – egy dologban biztosan nem változik. Végre több időnk jut magunkra. Érdemes kihasználni ezeket a nyugalmasabb napokat és kicsit lelassulni, befelé figyelni, előnyt kovácsolni belőle.


A karbantartott test és lélek, az egészség most fontosabb, mint valaha. Mentális egészségünket fizikai állapotunk is nagyban befolyásolja és testünkre is bizonyítottan hatással van pszichénk. Fontos tehát rendszeresen mozogni és lelkünkkel is törődni, egyensúlyban tartani őket. Fogadd meg tippjeinket, hogy formában maradj az ünnepek alatt, és erős immunrendszerrel, fitten vágj bele az új évbe! Kerüld a stresszt, melyet az idővel való harc és a negatív gondolatok váltanak ki. Tervezz előre és ne ess kétségbe, ha valami nem tökéletesen sikerül. Ha a karácsonyi süti széle oda is ég, a közepe még lehet tökéletes! Szánj magadra legalább fél órát minden nap. Ebben a rövid időben végezz olyan tevékenységet, ami örömmel tölt el, ami közben ki tudsz kapcsolni. Készíts dekorációt, olvass el egy fejezetet az új könyvedből, gyűjts D-vitamint egy napfényes téli sétán vagy tegyél fel egy arcpakolást.

1. BLACKROL mini masszázshenger HERVIS 3999 FT

2. ASICS UPCOURT 4 női teremcipő HERVIS 18 999 FT


  1. „Itt az idő, hogy testeddel egy barátságosabb viszonyt alakíts ki. Lassíts, hogy időt nyerj és fürdőzhess a jelenben. Testünk mozgásra lett teremtve, csak az elme beszéli le néha róla. Légy erős!”

Ládonyi Bori bodyART és stretching oktató

  1. „Az aromaterápiás jógaórákon a kimozgató, nyújtó és erősítő gyakorlatok mellett, az illóolajak segítik a teljes kikapcsolódást. Próbáld ki otthoni edzéshez is! Cseppents illóolajat a párologtatódba és élvezd a jótékony, lazító hatását!”

Schneider Kristóf jógaoktató

  1. „A jelenben maradni mozgásgyakorlással is lehet. A Foundation Training gyakorlatai segítenek a testedre és a légzésedre fókuszálni.”

Riskó Zsolt Foundation Training és gerinctorna oktató

  1. „Tarts szem előtt 3 kulcsfontosságú irányelvet: a fokozatosságot, a rendszerességet és a regenerációt! Azaz hétről hétre, hónapról hónapra óvatosan, kis lépésekkel haladj előre, míg stabilan és megkérdőjelezhetetlenül az életed szerves részévé válik kiegyensúlyozottságod alapköve, a rendszeres testmozgás.”

Horváth Gréta Pilates oktató


Belső egyensúlyod megtalálásához a legrövidebb út a testmozgáson keresztül vezet. Kelj fel picivel korábban és sportolj minden nap! Az úgynevezett body&mind óratípusok segítenek megismerni testedet, erősíteni immunrendszeredet, növelni koncentrációs képességedet, megtöltenek pozitív érzésekkel és élményekkel, valamint megtanítanak ellazulni. A tréningeken alkalmazott speciális légzéstechnikának köszönhetően nemcsak tüdőd lesz edzettebb és egészségesebb, de kipihent, relaxált állapotba is kerülsz. Ha önállóan nehezen veszed rá magad a sportolásra, vagy szakember segítségére van szükséged, hogy a sérüléseket elkerülve és igazán hatékonyan, szabályosan végezd a feladatokat, látogass el csoportos órákra! A Lite Wellness Club órarendjében heti közel 40 időpontból választhatod ki a számodra megfelelőt. Családias légkörben, pihentető hangulatfények mellett élvezheted a jóga, Pilates, bodyART, gerinctorna, stretching vagy akár Foundation Training edzéseket.

1. BENGER női fitnesz pulóver HERVIS akciós ár 5999 FT

2. SWISSTONE SW 380 HR fitnesz karkötő HERVIS 29 999 FT

TOVÁBBI INFORMÁCIÓKÉRT LÁTOGASS EL A LITE WELLNESS CLUB HONLAPJÁRA! litewellness.hu