WELLNESS


HIIT – minden, amit a magas intenzitású intervall edzésről tudni érdemes!

Bár nem mindenkinek és minden célra ajánlott, de továbbra is nagy kedvencünk a HIIT! Hogy miért? Nem kell másfél-két órát edzened, állapotodnak megfelelően akár napi 20-40 perc is elég, csak be kell tartani néhány szabályt! A módszer lényege, hogy magas és alacsony intenzitású részek rövid szakaszokban váltogatják egymást, azaz megterhelőbb gyakorlatokat közvetlenül pihentetőbbekre váltunk. Így nincs totális kifulladás, ugyanakkor a hatékonyság egyénre szabottan a legoptimálisabban beállítható! A kulcs a pulzusszám. A pulzustartományt melyben dolgozol, illetve a terhelési és pihenő szakaszok hosszát fontos egészségügyi állapotodnak és edzettségi szintednek megfelelően megválasztani. Pulzusodat végig a két szélső érték között kell tartanod, miközben váltakozó nehézségű gyakorlatokat végzel. Ha kezdő vagy, nagyobb kihagyás után vágnál bele a testmozgásba, babát vársz, kardiológiai problémával rendelkezel vagy az idősebb korosztályba tartozol és szeretnéd kipróbálni ezt a módszert, fordulj szakértőhöz és kérd egyéni programodat!

Egyéni edzésprogramokért és állapotfelméréshez kérd a Lite Wellness Club szakképzett teremedzőinek, csoportos óra oktatóinak vagy személyi edzőinek segítségét!

LITE WELLNESS CLUB / MAMMUT II. 4. emelet.


10 ÉVES A LITE WELLNESS CLUB – ajándékként különleges fitnesztrendek a nagyvilágból!

Idén ünnepelte 10-ik születésnapját a környék egyik legmodernebb felszereltségű edzőterme, a LITE WELLNESS CLUB. A folyamatos szakmai és eszközpark-fejlesztés mellett a legújabb trendeket is beépítve edzésprogramjaikba marad szolgáltatási kínálatuk naprakész és nemzetközi színvonalú! Segítségükkel gyűjtöttük össze a legelképesztőbb fitnesz- és wellness-irányzatokat, ami mögött megpróbáltuk megkeresni a szakmai megalapozottságot – bevalljuk, nem minden esetben sikerült! 🙂

  • LARP – azaz Live Action Role Playing. Eredete Kanada. Tulajdonképpen élő szerepjátékról van szó. Képzeld el, hogy például beöltözöl lovagnak, majd a közel 20 kilós felszerelésben futsz, vagy éppen kardozol. Mi ez, ha nem testedzés? Mi azért óvatosságra intünk, a megfelelő mennyiségű súly egyénre szabott, nem szabad, hogy megterhelje a gerincedet és az ízületeidet, valamint a játék hevében előfordulhat, hogy olyan mozdulatot teszel, ami akár káros lehet, és húzódáshoz, vagy netán nagyobb bajhoz is vezethet.
  • SPINNING KARAOKE – tényleg létezik. 45 perces őrület, ahol tekerés közben a hangszálaidat is trenírozhatod. Akár jó is lehet, feltéve ha jól énekelsz és mindenki más is, aki részt vesz benne!  Ha kipróbálod a pulzusodra azonban különösen figyelj, hiszen éneklés mellett nem fogsz tudni a helyes légzésre koncentrálni, ami szívritmusod edzés közbeni szabályozásának kulcsa.
  • HABLEÁNY CLASS – avagy szirénképző. A vízi aerobik Ausztráliában már csak ilyen. A szórakoztató és látványos program 1 órás úszás-, tánc- és aerobikelemeket ötvöz. Természetesen szigorúan csak uszonyruhában látogatható!
  • PARKOUR – extrém és utcai sport, talán itthon a legismertebb. Akrobatikus, erőnléti edzés, amely nem minden esetben balesetmentes. Épületek, közterületi elemek az eszközök, amelyeken csak átugrani, átmászni, vagy éppen átrepülni szabad. Csak a legbátrabbaknak ajánljuk!
  • BOSSABALL – a foci, a röpi és a brazil tánc furcsa egyvelegéről van szó. Mindezt képzeld el egy felfújható légváron, matracon. Őrültségnek hangzik, de fejleszti az egyensúlyt, a ritmusérzéket, a figyelmet, és jótékonyan hat a kreativitásra is.
  • ELECTRIC RUN – az éjszakai 5K futás globális jelenség, és egyre kedveltebb a világ minden táján. A felszerelés kötelezően fluoreszkáló, a zene pedig elektronikus. Az általában félmaraton tematikus futás vége gigantikus rave party. Nincs is jobb levezetés.

A fenti szélsőségesen extrém őrületekkel a Lite Wellness Club ugyan nem szolgálhat, de kiemelkedően változatos csoportos órákkal várnak! Nézz be egy Spinning órára, fedezd fel esetleg a bodyART testre és lélekre gyakorolt pozitív hatását, vagy próbáld ki a súlyzós Pump edzést! Bármelyik csoportos órát is választod a több mint 20 fajta közül biztos lehetsz benne, hogy szakmailag megalapozott, hatékony, biztonságos és élményekkel teli edzésen vehetsz részt a legjobb szakemberek vezetésével. Nézd meg képekben, hogyan telt a kerület kedvenc edzőtermének 10. születésnapja!

Ha életmódváltáson töröd a fejed vagy a legjobb karácsonyi ajándékot keresed szeretteid számára látogass el honlapjukra és tekintsd meg ünnepi ajánlataikat!
litewellness.hu

LITE WELLNESS CLUB / MAMMUT II., 4. emelet


EDZZ MÉRTÉKKEL, FOKOZATOSAN!

Tekintettel az ünnepek közeledtére fontos szóba hozzuk a „KAMPÁNYSZERŰ EDZÉS” buktatóit. Ha kitaláltad, hogy gyors eredményt szeretnél elérni, első lépés elfogadnod, hogy nincs instant azonnali megoldás a testformálásra és tartós fogyásra. Az ízületeiden kívül az érrendszeredet és a szíved működését teszed kockára, ha őrült tempóval mindent bevetve kezdesz aktív edzésbe és diétába. Nem véletlen, hogy edzésprogramokat, és egyénre szabott tervet készítenek a profik is, hiszen ez esetben csak a tartós és megfelelően mértékletes, lépcsőzetesen felépített munka hoz olyan eredményt, amire te is vágysz!

Különösen figyelj oda erre a megfelelő és tartós eredmény érdekében

  • amennyiben elmúltál már 40 éves
  • ha van bármi olyan hormonális, vagy egyéb alapbetegséged, amely megnehezíti a fogyást, vagy az izomtónus fokozását, vagy izom építését
  • ha türelmetlen vagy – igen ezt is most biztos nehéz elfogadnod, de hidd el megéri az önfegyelem!
  • ha a testsúlyod a „normál” érték alatt, vagy felett van
  • ha fejlődésben van a szervezeted és nem vagy még 18 éves
  • ha sérülés után kezdesz el újból edzeni
  • ha hosszabb kihagyás után állsz neki sportolni

Egyéni edzésprogramokért és állapotfelméréshez kérd tanácsadóink segítségét!

LITE WELLNESS CLUB / MAMMUT II. 4. emelet.